PHOTOGRAPHER
KURSUS FOTOGRAFI BENGKEL PHOTOGRAPHY PHOTOGRAPHY WORKSHOP
By: Adhadi Mohd Photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 13-Mar-2006 07:34 Email | Share | Bookmark
My sister's friend sister wedding... ;)

Setelah lama diusahakan
Maka hari yang dinanti tiba
Ahli keluarga mula bersama
Untuk menyambut sahabat handai dan sanak saudara
Abang2 pun kesibukan
untuk pastikan yang diusahakan berjalan lancar
Bertemu & bermesra
rakan dari jauh juga gembira...
gembira meluangkan masa..
spectator yang teruja.
Jemputan yang hadir
beramah mesra.
Pengantin lelaki yang sopan
Pengantin perempuan
sukanye dia...
dan juga dia...
dah kawen...
jelingan bermakna...
Jelita..
kacak..
Cam pinang dibelah dua..
Perasaan sungguh happy
tak terkata..
renungan raja sehari
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alkisahnya aku ter'attend' wedding ni masa balik ker kampung aku kat batu pahat... pengantinnya ialah my sister's friend punyer sister.. so aku tembak ler apa yang patut.. cuma aku tak sempat nak amik masa groom sampai dan juga abang2 kompang sebab aku tgh sibuk membalun nasik briyani gam yang sodap dan sungguh lazat...nyum nyum...

Gambo2 amik guna d50, pakai available light sebab takde external flash... hmm cedey...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net